tills vagnen kom

Tanden(tänderna??) gör nog riktigt ont hos Robin, trots att han var jättetrött så somnade han inte, bara skrik och gråt... Efter ½ timme så tog jag fram vagnen och körde honom i den, och då somnade han nästan på en gång! Bara vi inte måste börja med det igen. Då gav jag ändå honom lite alvedon ½ timme innan han skulle sova, men tji fick jag tills vagnen kom fram. Ser ut som det kan vara något pågång alldeles bredvid den tanden som är påväg upp, så det är ju inte så konstigt att det gör ont. Stackars lilla grabb.

Solen har börjat lysa nu iaf så ev ska jag ta med Robin till lekplatsen som är bara någon minut bort och prova gungan för första gången. Får se vad han tycker om det :)

Nu ska jag fixa lite köttfärssås åt lillen så det är klart när han vaknar :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: