TACK

Den här fina ballongen köpte vi till Robin på Rättviks Marknad, cool va?


Vi köpte en liten ballong först(en panda), men så fick han syn på ett barn som hade en stor ballong med SvampBob Fyrkant och den kollade han på med stoooora ögon, så vi fick ju lov att köpa en stor åt han också(P vägrade att köpa en Svampbob fyrkant ballong) :)



Robin tackar så mycket för grattis hälsningar och kort igår. Tack för pengen Tobbe, den hamnade i hans sparbössa :) Och tack för pengarna på hans fond konto, pappa :) Väldigt uppskattat, båda två :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hojta till om ni ska på Bio innan den 24 maj, för jag har 2 biobiljetter och 2 snackskuponger som går ut då, och jag vet inte om jag ska på bio innan dess...så kan ni får biljetterna och jag pengar, så de inte blir ogiltiga...//Mia

2010-05-11 @ 18:27:35 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fredag eftermiddag kan fungera bra. Hör av mig närmare, systrarna han ju ditt nr ... ;) Kram

2010-05-11 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: