sju svåra år

Godmorgon! Imorse vaknade Robin klockan 4.30 och verkade hur pigg som helst! Det tog ett tag, men efter en stund somnade han(vi) om, det var verkligen välbehövligt!

Idag blir det till att städa och fixa inför kalaset imorgon. Vi ska också åka till Rättviks marknad, det är lite av en tradition, självklart måste man köpa remmar(godiset) och så ska vi kolla om vi hittar en tavla åt Robin med hans stjärntecken. Jag och P har en varsin som hänger i hallen, så Robin måste ju också ha en :)

P pratade något om att jag skulle få sovmorgon imorgon. Jag skulle väcka honom när Robin vaknar för det är väääldigt sällan han vaknar på nätterna eller på morgonen av Robin(tror iofs att det är så för dom flesta killar?)Skönt kommer det blir hur som helst! Har ju varit konstant trött i snart 1 år, jag fattar ju att jag inte kommer bli pigg av 1 sovmorgon, men skönt kommer det att bli. Kanske att jag inte ser ut som sju svåra år på kalaset HAHA




Idag bjuder jag på en kattbild!



TJING!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart med lite sovmorgon, det är du verkligen värd! Vi kommer upp till Falun på onsdag och blir kvar till lördag, tid att ses något? Vore kul för busungarna. Kram

2010-05-07 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: