klätter apa

Hej hej!

Det ser ut som att Robin håller på att få en till tand, nere igen :) Han kanske inte kommer få några tänder på överkäken? HAHA

Idag ska P's systers kille komma över för att kolla på något(vet inte vad) och sen ska dom åka iväg på någon aktion. Imorgon kommer P's pappa med tjej(tant?), dom hade köpt nå kläder åt Robin. På lördag kanske det blir grillning om det är fint väder, och sen på kvällen blir det bio (satc 2!!) med Emma och Sara. På söndag ska vi upp till mamma eftersom det är morsdag. Så det händer något varje dag nu, bättre det än att det inte händer något tycker jag :)

Robin har blivit en riktig klätter nisse. Eller han vill det iaf, han försöker men det enda stället han kan klättra upp på är på en kant på hans säng(som har ramlat från), men han vill ju klättra upp i soffan, upp i vår säng, upp på mig m.m m.m :D Bus unge! Jag är bara glad att han inte KAN klättra just NU... Sen blir det ju livsfarligt!

Nu måste jag gå och kika vad han har för sig!


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: