han pratar amerikanska

Robin har börjat prata engelska(amerikanska?)! HAHA Jag brukar prata lite engelska med honom ibland och för ett tag sen när jag stod och lagade mat och han gick runt och roade sig själv så sa jag : Are you being nice? Vad fick jag för svar? -Yeah! HAHA lill grabben
Vi brukar sitta och kolla på bilar som åker förbi då sa jag: Where's the car? Så pekade han på bilen som åkte förbi och följde den med fingret tills han inte såg den mer.
Han brukar också gå runt och säga
: daddy, daddy, daddy :)

HAHA han är så rolig!


Den här helgen är det mycket inplanerat. Ikväll ska jag hem till Maria på tjej middag(vi skulle bli 5 stycken tror jag).
Imorgon är det ko utsläpp uppe där mamma och co bor, så då ska vi dit. Robin älskar ju djur så det ska bli kul att se om han vågar klappa något annat djur än katterna vi har här hemma :)
Sen på söndag ska jag har en hudvårdsklass här hemma så P och Robin ska åka iväg till P's syster i borlänge.

Skönt med mycket planerat för en gångs skulle, lätt hänt att det blir lite långtråkigt annars. Men helgen kommer ju att flyga förbi fortare än vanligt antar jag.

Nu ska Robin få lite välling :)



TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Hade ni en trevlig dag? tyckte Robin att det var kul att se kossorna och alla andra djur?



Kram Mia

2010-05-22 @ 23:01:27 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: