självklart!

Igår blev det också en promenad. P var faktiskt med, det har inte hänt många gånger på dom här 10 månaderna, 2-3 gånger kanske. Blev en sväng till hans mamma och sen när vi gick hem somnade Robin så vi tog en liten extra sväng så han skulle få sova lite extra. Skönt att få lite sol i ansiktet, men när vi kom hem var jag alldeles röd om låren så det var inte speciellt varmt. Värmen kommer väl förr eller senare :)

Kollade (självklart) på melodifestivalen igår, jag sa åt P att han gärna kunde spela på datorn :) Så jag hade fritt fram att kolla på vad jag ville :) Var lite nervös över att min favorit inte skulle vinna, men det gjorde hon! Yippie!! Höll lite också på Erik Saade, den låten fastnar väldigt lätt. Iofs kommer den säkert spelas på radion titt som tätt...

Idag ska jag ta och baka lite bröd igen, lyxa till det och äta nybakat såhär på söndagen :)
Annars händer det nog inte mycket idag, slappa lite kanske. Är så himla trött och har varit det dom senaste dagarna(kan ju bero på att Robin vaknat flera gånger varje natt och sen vaknar han INNAN klockan 6).







TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: