Shopping

Jag och Robin blir kvar här uppe hos mamma och dom tills på fredag iaf. Ev kanske tillochmed till mån/tis, tydligen hade det blivit mer jobb än dom räknat med. Panelen på utsidan skulle dom också behöva ta bort tydligen. Idag hade dom tagit bort fönster och dörr iaf, så det går ju frammåt. Tur det :)

Idag var jag ner på stan och träffade först Emma och Sara, sen när Sara skulle till jobbet så kom deras andra syster ner för att luncha med oss. Trevligt trevligt. Nu har jag snart träffat alla deras syskon HEHE Dom är så trevliga allihop, deras mamma och pappa har gjort ett bra jobb med uppfostran :)

Robin ligger och sover nu, han var jätte trött när vi kom tillbaka hit efter stan, nu har han sovit i 1 ½ timme. Jag köpte 2 pack pyjamas/playsuite till Robin, super söta. Perfekta att springa runt i i sommar, visar bild någon gång :)

Nu ville lille syster ha tillbaka datorn... Hon tyckte att jag var lite seg HAHA


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt att du får träffa systrarna. Nästa gång vi kommer upp får vi planera en träff, lite roligare för M och R att träffas nu och busa! Kram

2010-03-17 @ 19:19:33 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej!

Jag skulle vilja tipsa om de pågående tävlingar jag har inne hos mig - det finns något för alla. :-)

* Presentkort på 400 kr i en butik som har både heminredning och barnkläder

* Barnkalasprodukter för 250 kr

* Valfri namntagg med kedja



Kika gärna in och var med du också! Ha en fortsatt fin dag. Kram Carolina

2010-03-18 @ 09:27:37 / URL: http://carolina1979.se
Postat av: Slimpen

Vilken tur att du oxå är trevlig då ;)

2010-03-21 @ 09:51:48 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: