lite utveckling...

Godmorgon Godmorgon :)

Det verkar som att det värsta gnället är över för den här gången. Men man ska väl kanske inte säga för mycket än...

Sen i förrgår har Robin utökat sitt ord han säger när han pratar om lampor, förrut sa han ju pa men nu har det blivit dapa och ibland sitter han och säger dapadapadapadapadapadapa gullunge!♥
Sen har vi bilder på mig och P ovanför sängen sen vi var små och dom ÄLSKAR han att kolla på, han pekar på dom och säger dää och när jag säger: det är mamma, då skrattar han :) snuttis♥
Om vi säger vart är lampan, då kollar han efter lampan. Säger vi vart är kissarna, då kollar han efter katterna. Igår när jag frågade vart är pappa, då kollade han ut genom fönstret HAHA vad menas med det? Är han mest ute och skottar snö kanske? Vi brukar sitta och vänta på P vid fönstret när han kommer hem från jobbet så det kanske var därför, men lite kul var det iaf. Speciellt när P var bakom honom :D
När han ligger på skötbordet brukar vi tända lampan på väggen där(en stjärnlampa från IKEA) och när vi ska gå därifrån så vill han peta på lampan och härromdagen när han fick göra det så stängde han istället av lampan och det har han gjort nu varje gång sen dess....

Tänkte att jag skulle leta reda på något mer gott bröd att baka, det är ju så gott att äta nybakat!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: