Han går igen...

Robin gick några steg igår också, från P till mig. Men jag hann inte räkna stegen. Sa också åt P att nästa gång måste vi filma det :)

Var in på fujidirekt.se igår och beställde lite kort, ett kort som var från när han var ca 1 timme gammal och en från första gången han badade hemma. Sen blev det en förstoring på ett kort från när systers man knäppte kort på oss i somras. Med portot skulle det gå på 59 kronor, helt OK!
Har ju satt upp en tavla med bilder på Robin(ett när han inte alls är gammal, ett när han är ½ år och sen ett kort från "nu"), fotavtryck och hår från första gången vi klippte honom. Förstoringen ska in i samma sorts ram, kommer nog bli hur bra som helst :)


Nu ska jag kolla till skrutten lite så han inte håller på med massa bus! Kom på att när han börjar gå på riktigt kommer jag nog inte kunna vara inne på datorn innan han sover. Kommer ju ha fullt upp med att busa med honom då :D



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: