Han är inte så liten längre

Hej! Jag och Robin är hemma hos mamma och co eftersom dom är (har varit) och fixat med fönsterna idag. Men enligt P som är hemma så är dom inte alls klara, så dom kommer tillbaka imorgon. DVS att jag och Robin kommer att sova här inatt. Visst hade vi kunnat åka hem och sen komma tillbaka imorgon, men det kändes himla onödigt! P ska komma upp med "lite" grejer vi behöver. Robins gröt bland annat. Hoppas att dom blir klara imorgon iaf!

Var ju till BVC imorse, nu väger snuttisen 9036 och är 73 lång. Han är ju inte så liten längre... Men bvc tanten tyckte att vi skulle försöka ännu mer med att få honom att krypa " Det är ju lite tidigt med att börja gå" fick vi till svar. Visst, det kanske det är. Men vill han inte krypa så vill han inte.  Inget att göra åt...

Nu håller mamma och Robin på och busar, åhh så han skrattar :D min gullunge :)

Promenad idag med blev det ju. Först till BVC hemifrån(ca 30 min) och sen från bussen hem till mamma (40 min ca), men en riktigt jobbig backe! Sen kom P(er) och mötte oss för mamma är lite dålig(eller fejkar hon bara???) Det var trevligt, inte ofta(har nog aldrig hänt) att vi 3 (jag och Robin och P(er))varit ute och gått tillsammans.

Jag försökte nyss få honom att somna, men dom höll på att prova en snöslunga precis utanför fönstret, och han verkade inte alltför trött just då så det gick inte alls. Så han kommer nog bara sova 1 gång idag med. Bara han är på bra humör spelar det ingen roll för mig :)

Ikväll blir det Familjen Annorlunda med lite smörgås och te, mys mys =)



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: