Det göööör inget!

Idag har vi varit en sväng till Borlänge. P och hans systers kille skulle kolla en grej till köket men det blev inget :( Bättre lycka nästa gång. Jag och M tog iaf en promenad med barnen, Robin somnade efter ett tag och efter honom somnade L, men E hon som säkert var tröttast, hon höll sig vaken. Vet inte riktigt hur länge vi gick, men det blev ett tag iag, skönt! Imorgon blir det också promenad för mig, blir att gå till Willys(apoteket) och hämta en sak och sen måste man ju köpa lite godis ifall det kommer några påsk kärringar, kommer det inga så gör det inget ;D

Idag somnade Robin så fort jag la ner honom i sängen, tror jag iaf. P ligger och sover i soffan ( inte så konstigt eftersom han började 3 inatt) och eftersom det inte finns något att se på tv sitter jag här istället. Åhh förresten, jag provade ge Robin en av Muksu vällingarna och han drack upp så gott som allt! Nice! Ska köpa samma "napp" som vi fick låna hos M och co så kanske han kan dricka välling här hemma också. Det känns iaf skönt att veta att vi inte behöver kasta bort något :)


Nu ska jag spela lite på king


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: