bilskola?

Internet var så himla segt imorse så jag orkade inte skriva något då, nu sover Robin och internet går mycket fortare så jag får väl passa på?
Robin är en sån himla tokunge! Igår när han skulle sova så kastade han sig på mage istället för sidan som han brukar sova på, men han börjar ju bara gnälla och blir ledsen när han ligger på mage så det är bara att vända på honom. Idag gjorde han samma sak och såfort jag vänt honom så kastar han sig på mage igen och gnäller. Tillslut somnade han på sidan iaf, fast när jag skulle gå ut ur rummet så vände han sig på mage igen... Men somnade iaf om så, så nu ligger han och sover på magen, undrar om han kommer gallskrika när han vaknar sen? Time will tell :)

Fick sms om att paketet från buzzador(det ena) kommit fram nu. Skulle tro att det är barnmaten, ska bli riktigt kul att prova :)(haha, det lät ju fel, det är ju INTE jag som ska äta det)

Blev en liten promenad igår iaf, tänkte prova en ny väg och jag har ju hittat ett naturreservat här bredvid, så jag gick dit. Men gissa om jag ångrar mig? Inte plogat och det är bilar som åkt där(fast det står att man inte får köra bil där inne!) så det var så himla guppigt, fast Robin somnade iaf :) Hittade en äng också, kanske picnik där i sommar? Så får lill skrutten springa runt bäst han vill :)

För alla som ska/håller på att ta körkort, har jag hittat en sida för: bilskola tryck tryck tryck :)
Jag ska ska ska också ta körkort någongång, kanske jag och Nathalie tar det samtidigt? Hehe, jag är "bara" 8 år efter :)

Nu ska jag spela lite, slog bauta rekord igår så nu är jag på :D


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: