½ cm ner på nageln

Igår bakade jag ett nytt bröd till frukost, med havregryn i. Det var gott och dom fick bra betyg av P, han tyckte tillochmed att dom var godare än dom andra. Perfa. Måste baka dom igen asap, för det vart inte så många...

Klippte även håret på Robin igår, igen. Hans hår växer som ogräs, hade jag inte vetat bättre hade man kunnat tro att han dricker blomnäring. Jag klippte ju honom i början av december så på 3 månader växte det så mycket att han knappt kunde se något för luggen. Måste hitta den rätta saxen också, igår blev det klippning med nagelsaxen! Believe it or not... Gick ganska bra iaf :)

Verkar som att det kommer bli lika fint väder idag som igår så idag måste vi ut på promenad! Igår hade jag så mycket att göra här inne så det blidde ingen promenad då. Robin har börjat med att gnälla när P ska ta hand om honom, då blir han irriterad och tillslut får jag ta honom ändå. Så det blir inte alltför mycket gjort på dagarna, passar på när Robin sover eller nu på morgonen då han är på bra humör, sen vill han bara gå gå gå. Dax att köpa skor åt honom kanske?

Igår blev jag så arg på ena katten så jag skulle lyfta upp honom i nackskinnet, när jag släppte ner honom igen kändes det väldigt konstigt på ena ringfingret. Sen kände jag hur nageln vek tillbaka sig till ursprungsläge igen: nageln hade böjt sig bakåt, rejält. Det var ett vitt sträck där den vikt sig och det var ca ½ cm ner. Inte konstigt att det gjorde ont?!





TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: