så här ser det ut nu:

Jag har redan hunnit ta en promenad, dammsugit och bäddat sängen idag. Effektiv morgon. Ska torka av bordet ute och baka lite medans Robin sover(han ligger och kastar ur napparna ur sängen just nu)...
Syster med familj och mamma kommer hit idag för att kika. Dom(förrutom mamma) har ju inte sett huset, eller jo. Förra året när vi precis vunnit budgivningen var dom in på tomten och åt plommon har jag för mig ;) Men dom har inte sett hur det ser ut innuti...

Så här ser det iaf ut i badrummet nu när P har hållit på där inne :D
Jag undrar vem som kommit på den smarta(?) ideén att sätta in stora fönster i badrum?


TJING!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser ut som vårat gjorde! Härligt! =)Lägger in lite bilder på bloggen så kan du kolla! =)

2010-06-16 @ 19:20:41 / URL: http://jemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: