Jag måste bara berätta att........

Godmorgon!

Jag måste bara börja med att berätta att jag är så stolt över Robin. Nu på morgonen har han gått runt och roat sig själv så jag har kunnat diska och fixat lite, dom senaste dagarna har han varit väldigt klängig pga av en tand som kommit upp antar jag. Men nu är det tydligen bättre. Det är bra eftersom han inte väger så lite längre så orkar man ju inte bära på honom alltför mycket. Men man blir ändå glad när man ser att han vill upp och sträcker upp armarna mot en... :)

Igår provade jag göra rabarber kräm. Det gick väl sådär. Det blev nog snarare rabarber soppa, men gott var det iaf. Jag och Maria skulle gått på promenad, men när hon kom hit så blev det kräm/soppa och sen blev det pizza, sen vart klockan sovdax för Robin och sen orkade inte jag iaf(sen hade hon iofs inte bra promenadskor på sig heller :D) Jaja, det får vi ta en annan gång istället :)

Idag ska vi ner på stan och träffa Emma :) Mycket att kolla på på stan för Robin idag eftersom Falu Kalaset invigs idag. Kanske följer det med en ballong hem :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: