ekorren satt i granen?

Igår när Robin sov sin nap så satt jag vid datorn precis utanför rummet. Efter ett tag låter det som att han är vaken så jag kikar in, men han ligger och sover så sött! Jaja, han somnade väl om då tänkte jag och satt mig igen... Efter ett tag igen så hörde jag igen att det lät där inne och katterna var inte där inne(ena katten satt utanför dörren och ville in) så jag gick in men inte är Robin vaken heller. Nope, men vi har en liten ekorr bebis som springer runt som en tok för att komma ut! Vi vet ju att vi har ekorrar som bor någonstans på taket och att det fanns bebisar visste vi också, men hur/varför/när den kom in i sovrummen vet vi INTE. Fönstret hade inte ens varit uppe på morgonen så ev hade den varit inne där hela natten(men borde vi inte hört den då?) Jag sprang iaf och ropade på P som kom springades och till slut fick han tag på den med hjälp att kläder till mig som den fick ligga i tills dom kom ut(ja, det ska tvättas!). Den sprang iväg men efter ett tag kom den faktiskt tillbaka så vi har ett litet husdjur kan man ju säga. Bara den inte kommer in igen så är jag glad :) 


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: