Är han bortskämd?

Jag har fått en kommentar av en person(tänker inte berätta vem), det var ganska längesen men jag har gått runt och tänkt på det och undrar om det stämmer...
Personen tycker iaf att Robin är så bortskämd, för vi tar upp honom när han gråter... Say what???!!!! I min värld gör man det, gråter ens barn så tar man väl upp dom? Eller är det bara jag som gör så?? Skämmer jag bort min son? Aldrig att jag tänker låta Robin gå runt och stor tjuta, då får han väl vara bortskämd då. Visst, är jag upptagen så får han vänta lite, jag släpper ju inte allt(beroende på varför han gråter) bara för att han gråter lite. Men vad säger du? Ska man skita i att dom gråter??




TJING!

Kommentarer
Postat av: Jenny och Melker

Äh då kan vi skämma bort våra söner tillsammans, det är ju visst så att man aldrig kan ge ett barn för mycket närhet och kärlek. Det är bara ni som föräldrar som kan avgöra Robins behov. I vissa fall kanske man inte behöver lyfta upp dem eller liknande men jag tror aldrig att det kan vara fel så länge det känns bra i hjärtat. Känns det inte bra för föräldrarna går det inte att överföra till barnen att man tycker att det är bra och det om något tror jag ger otrygga barn!



Oj vad bluddrig det blev men jag tror du förstår innebörden.Kram

2010-06-24 @ 21:54:10
Postat av: Beatrice & lilla Devin, född 090723.

Men jisses, det var det värsta..! Att folk ens lägger energi på att kommentera sådana skitsaker. NEJ! Det är absolut inte fel att ta upp barnet när det gråter. Närhet och trygghet är ju jätteviktigt för ett litet barn som inte förstår riktigt allt som händer ännu.



Du är en jättebra mamma, fortsätt så! :)

2010-06-27 @ 08:55:03 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Emeli

Självklart lyfter jag upp Nathalie när hon gråter. Det är självklarhet för mig eftersom det är deras sätt att visa att något är fel.

2010-06-29 @ 22:16:06 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: