tack älskade!

Igår såg jag att det var någon vid dörren, men dörrklockan funkar inte så jag gick dit fast det inte ringt. Då var gubben påväg tillbaka till sin bil, han bara vände sig om och sa: Blombud. Och pekade på blommorna han lämnat vid dörren, men MITT namn på! Tankarna började snurra, vad är det för dag idag? Är det någon speciell dag? Varför skulle någon skicka blommor till mig? Svaret fick jag när jag kom in igen och P kom gåendes med ett finurligt litet smil på läpparna :) Så det var P som beställt blommor till mig, bara för att... he loves me :) Hur underbart är inte det?
Vasen fick jag också :)

Tack älskling! :)

Sen hade jag ett paket att hämta ut också, jag bloggade ju coolstuff för ett tag sen och då skulle man få lite grejer, nu hade dom kommit!
Thank you coolstuff!

Idag ska jag ner på stan för att vara barnvakt åt lille T medan min syster provar lite kläder inför ett kalas i helgen. P's bror med familj kommer också förbi en sväng, får se om jag är hemma då. Beror iofs på hur länge som stannar :)

Nu är det vällingtajm!

TJING!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

Tack så mycket =)

2010-07-03 @ 07:25:20 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: