John Blund is waiting?

Igår var jag hem till en kompis i sågmyra, hade aldrig varit där förrut så det tog ett tag för oss att komma dit. Men vi kom dit tillslut :) Huset tyckte jag var riktigt fint, stor och fin trädgård, bra när man har barn!

Robin låg ju och sov när jag kom hem( vid 21.30 ca) så jag gick in och smekte honom över håret, vad man kan sakna en sån liten person!
Sen vid 3 vaknade han av en mardröm, han gallskrek och ställde sig upp i sängen. Så han fick ligga mellan oss resten av natten. Men jag tror att jag vaknat 10gånger/timme från klockan 3 för att han har varit en virrvelvind... Det är nästan så jag känner vindslagen av John Blund som bara väntar på att kasta grus i ögonen på mig så fort jag stänger dom...


Måste bara visa den här söta blomman jag hittade i trädgården. Ingen bra bild, men det får ni stå ut med just nu ;D


TJING!

Kommentarer
Postat av: Sjuka nyheter

Hallå eller! (:



Gillar du Freaky nyheter? Konstiga nyheter?

Roliga klipp? Då är bloggen Sjukanyheter.blogg.se något för dig! :D



Btw: Om du vill göra reklam för mig så ger jag dig en länk permanent under " länkar " (:

2010-07-30 @ 13:11:48 / URL: http://Http://Sjukanyheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: