Han är så rolig!

HAHA Robin är så otroligt rolig! Tappar han grejer på golvet så säger han nämen(fast det låter som nännen) och väntar på att vi ska ta upp det åt honom. Sen har han också börjat säga äpple, men det låter som peppe. Det roliga är att en kompis sambo kallas för Peppe så först trodde jag att det var det han menade( Robin verkar tycka om honom, när vi kollar i fotoalbum så brukar han bläddra fram till ett kort där Peppe är med och så pekar han på honom :)), men jag har kommit fram till att det är äpple iaf :)

Nu tänkte jag sätta mig ute och njuta av det fina vädret medans Robin sover!


TJING!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

OK, Hoppas ni får höra något snart då..



ska du börja jobba då???

2010-07-15 @ 20:32:33 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

Ok,.vad tråkigt att dom la ner den då. men hoppas du hittar ett nytt jobb..

Ja jag börjar känna paniken här hemma att gå hemma, jag trivs jätte bra, men vill komma ut och vara mig SJÄLV...

2010-07-16 @ 07:30:02 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: