gnäll morgon

Godmorgon!

Idag har Robin haft en gnäll morgon. Inget har varit bra, ska upp till mig, men när jag tar upp honom ska han ner. m.m m.m När han skulle få banan innan sovdax satt han bara och spottade ut bitarna... Nu sover han iaf, kan ju hoppas på bättre humör när han vaknar. Igår sov han nästan 3 timmar! Bara för att min bror har kommit upp och kom för att kika på huset så sov han länge, men så fort dom åkte så vaknade han. Jaja, han får ta en kik en annan gång :)

Nu ska jag ta och spela lite så jag kanske också blir på bättre humör efter den här gnäll morgonen, tills han vaknar!


TJING!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

det hoppas vi också, men än så länge har det inte blivigt bättre...

2010-07-05 @ 18:36:52 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: