Flåsa i ansiktet?

Hej hej!

Igår var vi iväg och kikade på bilar. P har velat byta bil hur länge som helst nu, men bilen vi har nu funkar ju hur bra som helst så det är väl jag som stoppar lite där. Får se hur länge jag kan hålla honom borta från en ny ;D
Sen var vi till Mio för att kolla på den här :
Boheme
Vi måste ha något i vardagsrummet att ha Robins alla grejer i, så varför inte en snygg byrå/sideboard? Men den fanns inte inne, varken här eller i Borlänge. Vi vill ju gärna se hur den ser ut i verkligenheten så vi köpte den inte, lär fundera hur vi ska göra...


Idag ska jag hem till en kompis, med flera andra kompisar(vet inte hur många eller vilka), ska bli trevligt iaf. Robin får stanna hemma med P idag eftersom han är lite förkyld fortfarande. Jag ska skriva till hon vi ska till och kolla om det är OK att jag kommer, för jag är lite halvkonstig i halsen. Men jag behöver kanske inte sitta och flåsa någon i ansiktet? HAHA


TJING!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

vi sökte i mitten av februari, han ska börja i september.. vet inte datum än men hoppas i början då jag börjar mitt jobba den 23/8...När ska R börja förskolan då??



vilken snygg bänk =)

2010-07-15 @ 07:59:40 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Emeli

Gud vilken snygg. Vi har också funderingar på något liknande i vardagsrummet. Vad kostar den?

2010-07-15 @ 18:20:12 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Den var jättesnygg! :) Sån skulle jag lätt kunna ha :) Hoppas att du får en bra dag :D OM du vill så får du gärna säga vad du tycker om min nya design jag gjorde igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: