blocket

Nu när vi håller på att renovera badrummet så blev det lite badrums grejer över( toastol, handfat och badkar) så idag la jag ut det på blocket. Efter ca 5-10 min ringde en och ville kolla på toa stolen, så han åkte ända från Säter för att köpa den. Men vi blev ju glada att bli av med den :) Hoppas bara att vi blir av med det andra grejerna också...

Bara för att jag skrev om att Robin sover så bra nu, så vaknade han runt 5 imorse och verkade hur pigg som helst, så jag tog med honom till oss och efter lite bök så somnade han om iaf, till 7. Då är det OK att gå upp iaf :)

Nu ska jag fortsätta spela lite, ville bara uppdatera så ni vet att jag lever ;D


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: