Varför inte?

Godmorgon! Inatt var det iaf en bra natt, Robin vaknade första gången vid 1:30 och sen sov han vidare till 4 innan han ville ha mat igen(då passade jag även på att lägga honom bredvid mig), och sen vaknade han lite innan 7. Låg och mös lite innan uppstigning, man får ju passa på medans man KAN göra det :)

Blev inge mamma igår, P's systers kille kom hit och hälsade på med "lille" Lukas medans systern åkte hem till deras mamma(undrar varför inte han ville följa med dit?). Idag ska P åka och simma med en kompis så vi får se om det blir nå bullar i magen idag istället. Pratade om att äta på z krogen eftersom det inte blev av förra heljen, men när jag frågade han igår fick jag bara ett "jag vet inte" till svar. Jaja, vi får se hur det blir...

Det har ju snöat massor nu! När jag var ut och hämtade posten igår var snön upp till mina knän...! DVS att det kommer ta ett bra tag innan snön kommer smälta bort! Me don't like.

Nu ska jag ge prutten lite frukost så...


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Slimpen

Jadu, jag jobbar helg nu, wehey! Så det blir långvecka för min del....yay!

Vi hittar väl nån dag, nån gång ;)

2010-01-29 @ 15:07:01 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: