Trött mamma!

Godmorgon!

Robin sitter nu i vår säng och leker med massa leksaker, så att det inte blir samma olycka som igår...!
Inatt har han sovit HUR DÅLIGT SOM HELST! Ett tag var jag upp 1 gång i timmen!! Ibland nöjde han sig med att bli smekt över håret så han somnade, men ibland räckte inte det, var väl bara tutten som gällde antar jag. Jobbigt som sjutton var det iaf... När klockan var runt 5 tror jag fick det räcka så jag la honom bredvid mig i sängen, först räckte det med smek över håret igen men nästa gång han vaknade ville han ha tutten igen. Så mellan 5 och 6:45 vaknade han 2-3 gånger, behöver jag säga att jag är TRÖTT idag?

Vi ska iaf ner på stan och möta upp Emma när hon slutat, fika lite och kika i affärer. Trevligt trevligt! Längesen vi träffades nu(måste varit när vi bakade pepparkakor vid 1 advent?)

Hör att lille älsklingen börjar bli lite otålig nu så jag lär väl ta upp honom...


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma =)

det var mysigt att dejta =)

kramen

2010-01-21 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: