pappa upp i dagen

Robin var riktigt snäll idag på stan. När jag gick runt innan vi mötte mamma så somnade han och sov ganska länge, sen när han vaknade satt han bara i vagnen och kikade. Iofs var vi inte på stan alltför länge, riktigt jobbigt att ta av han mössan och dra ner overallen och sen när vi skulle ut igen så skulle allt på, det blev så några gånger så det är inget hit att gå runt med småbarn på stan när det är vinter och riktigt kallt ute. Men det som skulle bli köpt blev det också och Robin kom hem med en munkjacka från mormor, han kommer bli väldigt cool i den :)

Såg nya kort på Trey också och visst är han lik sin pappa allt! Det sa iofs P när vi såg dom första korten, men nu syntes det tydligare :) Pappa upp i dagen :)

Robin har nu legat och sovit i lite över 1 timme, bara han inte sover alltför länge så det blir svårt att få honom somna ikväll. Egentligen spelar det ingen roll eftersom det inte finns NÅGOT att kolla på på tv:n på tisdagar, men jag vill ju inte sitta inne i sovrummet hela kvällen heller. JAJA vaknar han inte snart får jag väl gå in och väcka honom antar jag... Min lilla mysnisse!

Undrar om jag ska ta en kopp te nu, sitter nämligen och FRYSER!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: