Ojjdå!

Idag mår jag mycket bättre! Det var bara 1 dagars feber, men tur var väl det? Robin sitter just nu i gåstolen och håller på (sakta med säkert) att ta sig till kök/vardagsrum. Natten till igår vaknade han inte förrän 4 för mat, inatt blev det vid 1:30 och sen vaknade han igen vid 4 men han somnade om utan mat(helt otroligt!), men när klockan var 6 vaknade han och ville ha mat, sen uppstigning(eller uppvakning iaf) vid 7...

Pratade iaf med syster igår, väldigt trevligt och jag TROR att jag hörde den lille när hon skulle rapa honom, men jag är inte helt säker. Konstigt att han kommer vara runt 6-7 månader när man får hålla honom första gången!

(En bild på skruttis från i somras)


HAHA nu måste jag springa efter Robin så han inte håller på med nå hyss ;D


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: