Inte super trött, än...

Jaha, Godmorgon eller vad man ska säga. Inte har det varit en godnatt iaf... Första gången jag fick lov att ge Robin mat var klockan 21.20!! Sen vaknade han stup i kvarten kändes det som(jag vet inte ens hur många gånger han vaknade inatt), men jag är inte super trött, inte än iaf... Det kommer nog skulle jag tro :(

Kanske blir en tripp till mamma idag, våra bullar här hemma är nämligen slut och känner jag P rätt så vill han öka på bullarna i magen :D Vi får se, annars kanske det blir imorgon...

Har inte så mycket att berätta just nu, så istället för att sitta här och svamla så bjuder jag på den här

 och säger

TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BILD! Kul att prata igar Bea.Kolla Moby wrap pa internet sa ser du hur jag brukar bara Trey omkring i bland.Kram,C

2010-01-28 @ 13:31:49
Postat av: Slimpen

BeaBeaBea...när ska vi hinna träffas då?



Kram

2010-01-28 @ 14:57:28 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: