HAHA, vad får du för mening?

Hittade det här på Liberos hemsida. Riktigt kul! Skriv gärna vad du fick för mening :) 




Välj den månad du är född:
Januari ------- Jag sparkade
Februari ------ Jag älskade
Mars ---------- Jag karatehögg
April ------------ Jag slickade
Maj ------------ Jag hoppade på
Juni ----------- Jag luktade på
Juli ------------ Jag dansade Macarena med
Augusti -------- Jag lunchade med
September ---- Jag dansade med
Oktober ------- Jag sjöng för
November ----- Jag skrek åt
December ----- Jag körde över

Välj det datum du är född:
1 ------- Ett FÅGELBAD
2 ------- Ett monster
3 ------- en telefon
4 ------- en gaffel
5 ------- en snögubbe
6 ------- en gangster
7 ------- min mobiltelefon
8 ------- min hund
9 ------- min bästa kompis pojkvän
10 ------- min granne
11 ------- min naturkunskapslärare
12 ------- en banan
13 ------- en brandman
14 ------- Ett uppstoppat djur
15 ------- en get
16 ------- sv Inlagd gurka
17 ------- din mamma
18 ------- en sked
19 ------- en smurf
20 ------- Ett brännbollsträ
21 ------- en ninja
22 ------- Chuck Norris
23 ------- en nudel
24 ------- en ekorre
25 ------- en fotbollsspelare
26 ------- min syster
27 ------- min bror
28 ------- en iPod
29 ------- en surfare
30 ------- en Hemlös kille
31 ------- Ett lamadjur

Välj Sista siffran i årtalet du är född:
1 --------- I min bil
2 --------- på din bil
3 --------- I ett hål
4 --------- under din säng
5 --------- Akande en motorcykel
6 --------- glidande nedför en backe
7 --------- I en hiss
8 ---------- på middagsbordet
9 -------- i bankkön
0 -------- i ditt badrum

Välj färgen på trojan du har på dig:
Vit --------- för Att jag är så cool
Svart --------- För det är sånt jag gör.
Rosak ----------- för Att jag Inte är galen.
Röd ----------- för Att röster sa åt mig Att göra det.
Blå ----------- för Att jag är Sexig och gör vad jag vill
Grön --------- för Att jag tror Att jag är jag Behov av professionell hjälp.
Lila --------- för Att jag är fantastisk!
Grå ---------- för Att Big Bird sa åt mig Att göra det och han är min ledare.
Gul --------- för Att jag blev erbjuden en miljon för det.
Orange -------- för Att min familj tycker ändå Att jag är korkad.
Brun --------- för Att Jag kan.
Annan ---------- för Att jag är en ninja!
Ingen ---------- för Att jag saknar självkontroll!


Jag får: Jag dansade med min naturkunskapslärare under din säng för att jag är Sexig och gör vad jag vill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: