gratis godis?

Mamma var hit en liten sväng idag, så skulle jag och Robin vara med henne till bussen. Vi skulle ta pulkan, men så blev det som vanligt när jag och mamma umgås, vi började skratta, skratta och skratta så vi inte kunde gå. Så tillslut fick hon skynda sig till bussen och Robin satt och grät i pulkan så det vara bara för oss att gå in igen. Ska väl ut med honom igen när han vaknar... Om han godkänder det :)

Imorgon ska vi till BVC så vi får se om jag hinner skriva något innan, ska vara där vid 10. Alltid lika kul att se hur lång och "tung" han blivit :)

Idag kom ett brev från Hamilton Advokatbyrå också, tingsrätten har nu bestämt sig angående husköpet, men vad dom bestämt berättar jag imorgon...

Fick också ett brev med godis från GratisGodis.se Weiiiii. Tyvärr måste jag ju vänta till Fredag med att äta det... Vill du också bli medlem? Tryck här så får du 2 godisar GRATIS :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny tävling hos Tant..



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_19.html



..med chans att vinna presentkort från en underbar inredningsbutik!



Kika gärna in o delta o ha en riktigt braig dag :)

2010-01-19 @ 13:29:13 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: