Gick det bra?

Godmorgon!

Har ont i ena tutten igen, får se om det blir någon feber igen då(håller tummarna på att det INTE blir så), ont i halsen har jag också. Känns som att det här var inte en så bra dag att vakna upp till. Men syster kanske kommer hit idag och knäpper kort på oss(någon fotoläxa), beror på hur länge hon sover ;) Såg på hennes blogg att hon var vaken halv 3, men tydligen gick det bra i blge? :D
Annars händer det inte mycket idag, kanske att jag och P går och äter på Z krogen ikväll, men det beror ju helt på hur jag mår. Jag som LÄNGTAT efter den maten!!!

Inatt vaknade Robin första gången strax innan midnatt, sen vaknade han igen vid 5 men efter det somnade han inte om förrän runt 6, 6:30 sen sov vi till 7:45... Lilla plutten!

Nu känner jag för att gosa lite med grabben, så gosning it is(oavsett om han vill det eller inte HAHA) 

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: