En helt annan historia...

Nu har jag precis lagt Robin, han är verkligen jätte duktig! Först byter jag blöja på honom, sen sätter jag på en pyjamas och så går vi bort till stora sängen och så ammar jag lite, sen pussar jag honom på kinden massa gånger, lägger ner honom i sin säng, säger Godnatt och smeker han lite över håret och så går jag ut ur rummet(datorn är precis utanför så jag sitter här tills jag "hör" att han sover), sen ligger han oftast och pratar lite för sig själv tills han tillslut somnar. Så här ser det ut varje kväll hos oss och jag är stolt över Robin, att han kan somna "av sig själv"? Annat är det på dagarna när han ska sova, men det är en helt annan historia ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: