En bra dag, en mindre bra natt

Usch, idag är jag galet trött efter att jag gick och la mig efter 23, Robin vaknade 00, 4, 5 och sen ville han upp 5:30!
Hade en riktigt bra dag igår iaf, blev ju en vända till blge till minimässan. Köpte en superfin body(som jag visar seb) i en lite större storlek. Trevligt att träffa Evelina och äntligen lille Benjamin :) Sen körde Maria och Emma hem mig och Robin men när vi konkat allt till dörren kom jag på att nycklarna var i min andra jacka och P med kompisar hade åkt till blge för att spela biljard. DVS att vi INTE kom in, så jag ringde mamma och som tur var var dom hemma så vi åkte dit och fikade lite till P och dom andra grabbarna kom dit(också för att fika), sen åkte vi hem och efter ett tag kom alla från dagen, hem hit, köpte pizza och sen blev det lite finans. Vi började spela när jag lagt Robin och vi var inte klara förrän vid 23, ändå kunde vi spelat ännu längre, men det blev lite segt tillslut... Ja, en väldigt trevlig lördag!

Nu är det nog dax för lite frukost time för Robin.


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom mailet fram? Kram

2010-01-31 @ 10:29:56 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu ikv dratt i gång en ny kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_31.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin bok & leksaksbutik =)

2010-01-31 @ 23:00:23 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: