Det blev en bebis den 30 Dec!

Godmorgon!

Sitter här efter inte allför mycket sömn inatt. Vi gick och la oss 01:30 och när Robin vaknade 3:30 var jag helt borta, kommer knappt ihåg det, sen vaknade han igen vid 5 och då fick han sova mellan oss tills han vaknade vid 7. Men jag var så himla trött då så jag låg kvar och halvsov till klockan 8. Det gick faktiskt hur bra som helst att natta honom fast han inte var hemma och inte vaknade han av fyrverkerierna heller (som sköts precis utanför fönstret), han vaknade inte heller när vi klädde på han overallen och satt honom i bilstolen, åkte hem och klädde av honom igen. Måste sovit riktigt hårt :) Det var lite halvtråkigt att jag inte fick se(och njuta av) dom fyrverkerierna P och Peppe hade köpt, jag trodde verkligen att Robin skulle vakna av dom så jag stog inne och såg ju bara när dom åkte upp, men när dom "smällde" i luften var det för högt upp, tyvärr... Inte gick vi dit eller hem heller ;D

Ja, som rubriken säger så kom ÄNTLIGEN systers bebis! Samma år som Robin dessutom, riktigt roligt! Jag har inte pratat med henne/dom själv, men jag tror att allt gick bra och ut kom en välskapt pojke! ÅHHH, längtar efter att få se bilder(helst hade jag ju velat se och hålla den lille), får se när dom orkar, det är ju inte direkt det första man tänker på... Många tankar gick till dom igår :)

Nu ska jag gosa lite med sonen här och tänka tillbaka på när han var en liten skit, för han är ju inte så liten egentligen längre...

Hoppas du hade ett bra nyårsfirande!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: