Bus nisse

Morrn morrn!

Usch, inatt har Robin vaknat jag vet inte hur många gånger! Man blir ju ganska slut i huvudet dagen efter såna här nätter och så har det blivit lite kallare ute igen så det blir nog mest inne mys idag... igen...
Fast vi måste åka upp till mamma och co idag(nu var det längesen! Sist vi var där var på julafton), jag ska låna en gammal mobil av syster eftersom min är TRASIG. Robin lånade den igår (med nappen i munnen) och när jag kollade dit satt han och tuggade på den så jag satt i nappen igen och så fick han tillbaka mobilen men nästa gång jag kollade dit satt han ändå och tuggade på den! Så till en början fungerade inte vissa knappar och sen blev displayen upp och ner, sen spegelvänd och sist såg man inte mycket alls i den. Självklart var det dregel vid batteriet... Så det blir till att köpa en ny mobil någongång. Typiskt!

Nää nu måste jag hålla koll på bus nissen som är ute och härjar i köket ;D


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jag behöver köpa en ny mobil med... baksidan på mobilen sitter löst... så det kommer in hur mkt skit som helst... sen leker Elton med den ibland, den åker i golvet... ja sånna saker! Har iof haft den i över 2,5 år så det kanske är på tiden!

kramis

2010-01-08 @ 09:49:35 / URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: