Är du listad?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jaaaa, blev ju mamma...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En hel del faktiskt och min syster hann precis få innan det nya året ;)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och så kan det fortsätta...

5. Vilka länder besökte du?
Var bara i Sverige...

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nytt jobb om jag måste välja något...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 10 maj. Älskade sötnosen Robin bestämde sig för att komma ut då.

8. Vad var din största framgång 2009?
 Att bli mamma
 
9. Största misstaget? HAHA, jag gör väl inga misstag? ;D
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, ena njuren blev ju förstorad av graviditeten så lite sjuk har jag varit och skadad? Hamrade mig på tummen, räknas det?
 
11. Bästa köpet? HUSET! :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Robin och huset...
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja självklart! Bara jag tänker på Robin och P blir jag så glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Im your´s(eller vad den heter). Många låtar egentligen, men speciellt den :)

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, utan tvekan!

16.Vad önskar du att du gjort mer? Rest, eller inte. Det skulle varit skönt men jag vill inte ut och resa med bebisar... + Sovit ;D

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning

18. Hur tillbringar du julen? Med min söta familj

19. Blev du kär i år?
MMMMMmmmmm i Robin, P har jag ju varit kär i i över 7 ½ år!

20. Favoritprogram på TV? 2½ men, top model

21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna...

22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning!

24. Något du fick och önskade dig när du fyllde år? Vet inte om jag önskade mig något, blir alltid glad för det jag får :)

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Inget speciellt, det är ju en vanlig dag. Speciellt när man har småbarn att ta hand om :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag hade kommit på vad jag vill jobba med.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
HAHA jag har ingen stil ;D

29. Vad fick dig att må bra? All tid jag umgås med folk som får mig på bra humör(ni vet vilka ni är!)

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen!

31. Vem saknade du? Mormor, morfar...

32. De bästa nya människorna du träffade? Robin :) Vet inte om jag träffade nytt folk? Eller, jo! Jenny och Melker.



Jaaaa, det var en lista och JA du gissade rätt. Jag har lite tråkigt just nu ;D
Om du kopierar så säg till så kommer jag in till dig och kikar lite :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gulliga du!



Får se till att ses nästa gång vi kommer upp, förhoppningsvis har vi mer tid än vi haft de två senaste gångerna



Kram

2010-01-03 @ 16:39:35 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: