99 stycken!

Hej :)

Nu har jag suttit och kollat igenom ALLA bilder på BÅDA datorerna och överfört dom jag ville framkalla till den stationära(stavas?) och så tillslut har jag skickat efter dom. 99 stycken blev det och för bara 29 kronor! Det kan ju inte bli mycket bättre än så?

Jag skrev ju igår att jag skulle berätta vad tingsrätten bestämmt angående huset. Here it comes! : Dom går på advokatens sida, dvs på vår sida. Men gubben som inte ville sälja har till den 4 på sig att överklaga det, men jag skulle tro att det ska till något riktigt bra själ för att få dom att ändra sig. Så weeeiiii för det :D Känns riktigt bra måste jag säga :)

Var ju till BVC idag. Nu är Robin 72 lång och väger 8450, stora grabben ;) Allt gick jättebra och hon tyckte att han var stark i ryggen. Hon påpekade också hans fina ögon! Det är många som kommenterar dom. HEHE tänker jag då eftersom dom flesta tycker att han har mina ögon. Man tackar ;D

Nu ska jag ta och dricka lite vatten och sen blir det nog sängen för mig också. P gick och la sig för 1 timme sen ungefär och Robin har ju sovit sen 19:30 ca. Känner mig som värsta nattugglan när jag sitter uppe alldeles själv, att klockan bara är 21:30 ska vi inte tala så högt om ;D

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: