4 gången gillt?

Jag vet att jag kommer få feber idag igen, har nämligen ont i ena tutten igen och jag känner att jag börjar bli lite frusen, ont i svanken(som alltid när jag får feber) och lite halvont i benen. Tog tempen när jag gick upp och den låg på 37.3, så den är nog påväg uppåt... P's mamma skulle komma hit idag, får se om jag orkar det nu. Men hon kanske tror att jag hittar på? Hon ringde ju igår kväll vid 9 kanske och frågade om vi var friska och det var vi ju, men inte lika mycket nu... Får se hur vi gör...

Nu ska jag hålla koll på lill prutten ;)

TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Slimpen

Klart du kan bli min kram kompis ;)

Men jag tycker att det verkar som arr det är du som behöver en kram kompis...! Jobbigt med feber å sk*t...!

Får lov att dejat nån dag :D



Kram (kompis..haha)

2010-01-17 @ 21:49:03 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: