10 barn?

Idag ska vi ner på stan med mamma, sen ska vi ev hit innan hon ska klippa sig. Vi får se... Har inte hänt mycket sen igår jag skrev... Tyvärr.

Kollade iaf på Familjen Annorlunda, shit säger jag bara, hur orkar man med så många barn? Det måste ju vara rutiner, rutiner, rutiner för att få allt att funka iaf. Visst kan det vara mysigt med många barn och så, men inget för mig. 2 räcker gott och väl. Men det sa ju ena paret att dom också sagt innan, men näää ni kommer ALDRIG se mig och P med 10 barn vill jag lova, inte ens 5 barn HAHA

Nu känner jag på lukten att det är en blöja som måste bytas, igen...


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: