wallenbergare mini

P är nu i Mora och hjälper sin pappa att flytta. Robin ligger och sover och har gjort det i snart 1 timme, får se hur länge till. Jag har precis skalat och tärnat potatis som ska bli till wallenbergare mini till Robin. Resten tar jag när han vaknat...Har även kastat i en tvätt nyss. Det är så grått och trist ute, men jag funderar på om jag och Robin ska ta en liten promenad idag. Vet inte om det blir med vagnen eller pulkan, beror på om dom sandat trottoarerna. Sen ska Robin bada idag också. Det är det vi(jag) planerat idag, imorgon kanske det blir en sväng til Borlänge. Vi ska byta bilbarnstol åt grabben till den för "stora" barn och P ville ha hjälp av hans systers kille (dom har precis bytt). Kanske jag och hans syster med barn tar en promenad, beror ju på vädret och humör på barnen.

Tänkte att jag skulle passa på att spela lite nu medans Robin sover, så...


 
...TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: