trist.

Godmorgon :)

Det är ju helt sjukt att det redan är torsdag. Känns som att det är sön eller mån fortfarande, men det är ju snart helg igen! Men på lördag kommer jag sitta ensam hemma, om inte någon vänlig själ vill hålla mig lite sällskap. P ska nämligen iväg och jobba så han kommer inte att sova hemma natten mellan lördag/söndag. Trist. Men jag får väl skylla mig själv för han frågade faktiskt om det var OK och jag sa ja...

Mamma har varit lite busig. I måndags hade vi fått tidningen, men ibland kan dom ju bara lägga in en tidning, bara för att. Men i tisdags hade den kommit igen och sen igen igår så jag ringde mamma och frågade om det var hon som fixat det. Självklart, det hade jag ju knappt behövt fråga. Men dom hade fått ge bort tidningen i 3 månader till någon som var under 27 år, and that´s me :)

Igår la jag Robin den normala tiden, idag vaknade han 5.30. Så om han lägger sig 1 timme senare på kvällen så vaknar han 2 timmer senare på morgonen? Nja, kanske inte. Ibland kan han ju sova till 7 när han lägger sig 19... Men han har blivit(eller varit det jämt egentligen, men ännu mer nu) sååå duktig, när jag lägger ner honom för natten i sin säng så somnar han på en gång. Senaste veckan har han inte ens legat och pratat för sig själv, han kanske varit för trött? Jag vet inte, men inte tycker jag att han verkat extra trött den senaste tiden...

En finne i näsan har jag också, SVINONT gör det och man kommer ju alltid åt näsan också (jag vet, intresseklubben antecknar HAHAHAHA).


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: