svullen

Godmorgon!

Även idag vaknade grabben runt 5, är det hans nya tid? Hope not! Någongång måste det ju bli bättre?

Ont i armvecken har jag också, var till vårdcentralen igår för att lämna lite prov( ska till njurmottagningen på måndag) och blodprov skulle dom också ta. Det brukar inte vara alltför lätt och inte heller igår. I den första armen stack hon först en gång och drog den där nålen fram och tillbaka för att hitta blodådern, men nope. Andra gången, likadant. Provar andra armen istället och efter lite fram och tillbaka med nålen i armen så kommer det iaf blod. Men den första armen hon provade blev jag svullen i blodådern eller något, svullen på ena halvan av armvecket. Den andra armen har blåmärke och gör också ont. Konstigt, för det brukar aldrig göra ont annars...

nää, nu ska jag strax ta och fixa lite frukost till lillgrabben här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: