Sjukt ont!

Idag har jag sjukt ont i ryggen!
Kan bero på att Robin vaknade runt 1 inatt och ville inte somna om så först provade jag att ta upp honom, han lugnade ner sig och somnade nästan i famnen men så fort jag la ner honom vaknade han till igen och började gråta/skrika. Så jag stog och smekte honom över håret i hopp om att han skulle somna. DVS att jag stog med böjd rygg, jag vet inte hur länge. Men inte somnade han av det. Tillslut gick jag och la mig, ifall han skulle somna ändå. Men det tog lite över 1 timme innan han somnade. P sa tillochmed åt mig att jag skulle ge han mat, men jag var stenhård! Vet ju att han inte behöver ha mat så tidigt, det är ju dumt att börja ge massa mat på nätterna nu igen när det har varit så bra i ca 1 vecka. Dumt att han ska få rutin på sånt igen. Men somsagt så somnade han om iaf, sen vaknade han igen vid 4 och då fick han ligga bredvid mig och så fick han lite mat. Men inte verkade han trött! Han låg och pratade och hade sig. Så jag vände på mig(det är först då han brukar somna) och efter ett tag så somnade han om och sov till 7:15.

Nu verkar det som att han vill ha lite frukost!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: