mys under filten?!

Ja, det blev Melodifestivalen igår. Men det blev mys under filten med ena katten(han kommer och lägger sig under filten så fort man lägger den över sig), men det blev inge chips, cola eller choklad. Kände inte alls för det, kan ju bero på att jag åt Sloppy Joes efter att Robin somnat så jag var mätt. Men det är ju en dag idag med, eller hur?
Melodifestivalen var det ja, första låten tyckte jag var riktigt bra. Bäst tillochmed, så det var ju bra att den gick vidare :)

Inatt har Robin vaknat hela tiden. Jag hade nästan somnat när han vaknade första gången och gallskrek! Jag tog upp honom och han tystnade/somnade i famnen, men han kände nog på sig att jag skulle lägga ner honom för han vaknade till och gallskrek igen. Behöver jag ens skriva att han sov bredvid mig inatt? Men han fick inte tutten förrän klockan var 5.30! Egentligen kanske jag inte behövde ge han den, men jag hoppades på att det skulle få honom att somna om. Men nej, varför ska man sova? Det är ju dumt :) 5.45 ungefär kom P hem också så när han kom och la sig vaknade ju Robin till ännu mer, ingen idé att ligga där med en halv gnällig son. Vi gick upp för att inte störa P så han får sova lite...

Nu ska jag gooooosa lite med sonen här!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds.se

Happy valentinesday! Glad alla hjärtansdag!

Kram http://Jessicalillsmeds.se

2010-02-14 @ 15:11:48 / URL: http://Jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: