jag- modell?

Lite trött idag. Robin vaknade 4! Efter ett tag( när jag förstod att han inte skulle somna om) så tog jag upp honom och la han brevid mig. Men inte ville han somna om. Jag provade ALLT(förrutom att ge tutten såklart, dom är numera inte Robins längre :D), smekte över håret, smekte på ryggen, la han på mig med hans huvud vid min hals, satt han upp, bytte sida, la han på min andra sida. Men han gnällde och gnällde. När jag vände ryggen mot honom så tystnade han i 1 min kanske och sen började han igen. Då kom jag att tänka på att det låtit som han låg och klämde tidigare i sin säng så jag luktade men det luktade inget. Tänkte efter ett tag (när han fortfarande höll på att gnälla) att det kanske var för mycket kiss i blöjan så jag tänkte att jag skulle byta den. Då fick jag mitt svar till varför han inte somnat och bara gnällt i 2 timmar. Bajs i blöjan. Massor. Löst. Inte undra på att han inte ville sova, stackarn! *dumma mamma som inte fattade det*
Men även när jag bytt så ville han inte sova, tänkte att han kanske var hungrig efter det där lasset så han har fått frukost tidigare än han brukar. Men man får ju anpassa sig lite :D Frågan är hur han ska hålla sig vaken till han ska sova 10.30, han är ju redan trött... Kanske blir en liten promenad med pulkan, om det slutar snöa någongång!

Igår var Nathalie hit, hon hade någon läxa i något och ville "låna" mig att knäppa kort på. Hoppas det blev någon bra bild iaf :) Och nej, nathalie jag kommer INTE att sminka mig så igen HAHA
Om hon skickar över någon bild kan jag visa hur FIIIiiiiint sminkat jag var :D


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie johansson

hahahaha jo snälla:D vi säger att vi drar yill etage eller något liknande på min 18årsdag så kan du sminka dig så iggen :D ;)



Men tack iallafall, jättesnällt (:

2010-02-18 @ 19:00:07 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: