Gubbe...

Robin sitter och leker, har nyss fått frukost. Jag sitter och nördar,som vanligt på morgonen. Men det känner jag att jag FÅR när man har en son som är riktigt mammig just nu. Måste ju passa på att sitta här när han är nöjd... Eller hur? :)



Idag ska(måste) vi åka och handla lite. Blöjorna börjar sina(inte så konstigt med tanke på bajs maskinen) och jag tänkte laga någon ny maträtt åt Robin imorgon eller senare idag. Ev pasta med tonfisk. Vi får se.

Har fått hem en deo som jag ska prova i 2 veckor och sen utvärdera. Den har inga etiketter så jag vet inte vad det är för sort men den luktar otroligt gott. Får se om den är nå bra :)

Ja, just ja. Jag har nog inte skrivit att husköper nu är klart! Gubben överklagade inte så nu hade dom beställt nya papper så vi kan ansöka om lagfarten. Skriva på igen för 3:e gången. Men visst säger man tredje gången gillt?! HAHA


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: