GRATIS!

När jag vaknade imorse fick jag en känsla av att det var något vi skulle göra idag, för det första jag tänkte var: Jag kan ju inte ligga här och dra mig, vi ska ju iväg snart...
Men när jag vaknade till lite mer, så funderade jag lite mer och inte kommer jag på att vi ska göra något speciellt idag, måste drömt nå konstigt...

På stan igår köpte jag en tröja till Robin(såklart!) på HM, den kostade 50 kr och jag hade 50 kr rabatt så HELT GRATIS vart den, kan inte bli bättre! Mamma köpte också en tröja åt honom fast inne på Polarn o Pyret som kostade 60 kr, så nu har han några tröjor iaf. Skulle behöva köpa strumpbyxor också åt han, men dom är ju så tjejiga, visst kan killar ha rosa och blommigt på sig, men nu var det inte såna jag letade efter...

Kände mig ganska duktig igår. När vi kom hem från stan så fick prutten lite mat, sen diskade jag, slängde i en tvätt, vek tvätten från dagen innan och dammsög, senare blev det även badning av skrutten. Badningen behövdes egentligen inte men jag provade allt för att försöka få han på bra humör, han sov ju bara 30 min på HELA DAGEN igår, behöver jag ens säga att han somnade så fort jag la ner honom i sängen?

Nu ska han få lite frukost!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, det var kul att höra! :)

2010-02-03 @ 11:01:46 / URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Jag har hittat "strumpbyxor" till lilleman på HM.."batman" o "spindelmannen"..o även på Ellos. var visserligen förra vintern men de borde ju ha ngr sådana varianter kvar iaf =)



Ny spännande tävling hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin barnklädesbutik =)



kram

2010-02-03 @ 11:19:08 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: