framsteg!

Kom på att jag glömt berätta att Robin har börjat resa sig från sittande till stående. Idag har han även kunnat stå SJÄLV i flera sekunder, sen blir det lite vingligt. På bara någon dag känns det som att han blivit starkare i benen, det står väl inte på innan han går själv också. Så nu är det bara stå stå stå i hans tankar under dagarna. Även dax att sänka ner sängen antar jag, det skulle ju vara dumt om han ramlar ner. Står han och håller i något kan han stå hur länge som helst egentligen, men det känns lite riskabelt tycker jag, han kan ju få för sig att han vill sitta ner eller att han vill någon annanstans. Så jag är alltid bakom.

Även idag somnade han alldeles själv i sin säng, skönt att slippa köra den där vagnen varje gång han ska sova!

P har en kompis här på spel/hockey kväll så jag har inte dåligt samvete att jag ska gå och lägga mig nu, han har ju sällskap ändå :)

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: