en mysig lördag, ändå.

Nu har P åkt iväg till Hagfors för att jobba lite. Robin sover så jag sitter här lite, tror nog att jag kommer sitta här några gånger till idag. Det blir ju så himla tomt när det bara är jag och lillskrutten hemma... Får vara glad att han inte är borta mer än han är :)
Men något som är bra är ju att jag kan kolla på melodifestivalen, det är ju inget som P är speciellt förtjust i så jag kan ju passa på när han inte är hemma... Så blir det lite cola, chips och choklad till. En ganska mysig lördag ändå.


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: