Buzzador!

Jag är med i buzzador. Såhär står det: 

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.
Vill du också bli en buzzare? Tryck här 

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du trycka här

Nu ska jag få hem och prova 2 saker. Först är det Dove

 
Sen ska jag(Robin) få prova NaturNes


Ska bli riktigt kul att få prova. Man får(ska) ju även ge till vänner också så om du vill prova något av grejerna så hör av dig så kan jag skicka :)


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jag ska få pröva Dove med, men inte barnmaten:( Hoppas han gillar den!



kram kram

2010-02-23 @ 11:43:05 / URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Även jag är Buzzador. Kommer att testa samma produkter som dig ...

2010-02-23 @ 20:10:51 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: